Bio??

Vet inte vad vi ska göra ikväll?? Tror nog att det blir rugby tittande. Tänkte först gå på bio som vanligt men vet inte vad vi ska se. Vill se den nya Inglorious besterds med min favorit Brad Pitt men det va inga bra bio tider för oss om vi ville se fotbollen också!

SItter och äter lite av mitt gott o blandat saltmpåse just nu som mamma skickat ner, fick en påse sånt från Jenny för ett tag sedan också. Har nästan ätit upp allt choklad Sofia skickat hit...ohh ja alla lakrits  klubborna är uppätna, hihi!

Folk har nog fattat att jag älskar lakrits...


Kärlek för hela slanten från mig idag efter en väldigt lång dag på jobb!
sofia säger:

hej söta du!

Antar att du ligger och sover nu men man vet ju aldrig. Ville bara påminna dig om att jag tänker mycket på dig. Saknar våra studíe kväller, middagar när otto lagar mat eller spontana utekvällar när vi optimistiskt har trott att vi skulle kunna plugga dagen efter med lite sömn och rejäl huvudverk.

Saknar dig!!!!!!!!!!!!

puss

2009-08-28 @ 22:29:18


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: