Torsdag 20/8

Jaha då har man varit ute och sprungit igen. Sprang inte så långt men det är bättre än ingenting. Sitter framför datorn nu och håller på att somna, får nog ta mig en liten tupplur innan jag går till jobb vid 14.30.

Längtar till helgen, inte för att vi har något planerat men det ska bli skönt att bara få va med min älskling lite och åka till stranden. Älskar mina stunder på stranden med mina inrednings och skvaller tidningar som jag alltid läser och nu är det ännu bättre för jag har fått paket på posten...... Det va från min kära mamma och innehöll Elle och NU tidning, pocketbok, och massa lakrits godis. Äkta svenskt!

Tror ni att jag njöt när jag såg det....Lee kom nämligen upp till mitt jobb igår kväll och hade middag med mig och då tog han med sig mitt paket. Det gjorde min kväll på jobb!

Adios så länge
mamma säger:

Kul att du blev glad, jag ska bli bättre på att skicka paket... Om du prenumererar så kolla att man kan säga upp den om man vill efter de tre nummerna. Jag älskar att höra min mobil mitt i natten för då vet jag att det är du min vän. Förresten hade de inte kollat paketet? Jag tränade igår (indoorwalking) och jesus så trött jag var det var sara och hon såg på mig att jag nästan dog så hon frågade mig efteråt om jag var ok ... idag ska jag och Bitte styrketräna! Älskar dig och saknar dig gumman! Hälsa alla

2009-08-20 @ 06:28:19


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: