Bio

Har gått på bio en del på sistone!!



I söndags blev det chick flick...My sister's keeper!! Herregud vad jag grät ska jag lova! Gå inte och se den filmen på bio för jag kom ut och såg ut som om min pojkvän hade gjort slut med mig hundra gånger om!!! Helt röd om snoken och svullna ögon och snuvig, hihi! Här har ni trailern till filmen om ni inte har sett den....
Oj oj oj, nu grät jag igen när jag hittade detta youtube klippet! Ni som har sett filmen kan nog känna igen er...


Det är fruktansvärt jobbigt att försöka hålla in det när man sitter i en bio salong också och jag menar jag grät så att jag inte kunde andas...patetiskt men sant! Jag är ju också lite känslig, jag men jag gråter bara någon gifter sig på tv eller på Extreme Home makeover när de visar familjerna husen i slutet och alla gråter....ja då gråter jag också!!! Bölelisa kan ni kalla mig om ni vill, jag skäms inte!

Ibland kan va bra att titta på sorgliga filmer för då kan man släppa ut allt annat deppigt man tänkt på, hihi!

Kramar psyko-tess
Mamma säger:

Ja jag och moster vet hur du är du kommer väl ihåg när du och jag skulle hålla Eva sällskap en söndagkväll, filmkväll med mycket hulk och tårar och visst jag och Eva är precis lika dana och du glöm inte bort din morfar han gråter bara han tänker på "Lilla huset på prärien" Det ligger nog i släkten att vara lite blödig hihi. ÄLSKAR DIG mitt hjärta.

2009-08-19 @ 06:37:16
Tammy säger:

Saknar dig Tess..Händer så mycket i våra liv, hoppas vi kan prata någon dag i telefon eller på skype :)

2009-08-23 @ 02:38:32


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: