Sitter och äter mina lakrits snöre

Just nu sitter jag och äter mina godis snöre som mamma skickat ner till mig, snacka om gott. Älskar jag att få paket med lakrits i??? Ja självklart! Tullen gick inte igenom paketet denna gången, allt va intakt! Får nog försöka träna en extra runda ikväll eller imorn kanske. Rätt så omotiverad för tillfället att träna.

Kärlek kärlek
Sabbi, mitt liv innan USA säger:

vad gör du i Australien? Jobbar? :)



bloggar du via en laptop? kika gärna in i min blogg för att ge mig tips på en bra laptop jag kan köpa! uppskattar hjälpen jättemycket. Ha en bra dag :) Kram Sabrina

2009-08-24 @ 06:57:21
URL: http://sabbi.webblogg.se/


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: