ordning or reda

Nu får det bli ordning o reda på mitt bloggande... Har jobbat sjukt mycket senaste veckan och sedan jag kom hem från Sverige resan.. Har i princip jobbat dag och natt känns det som.
Idag har jag i alla fall pratat med min mamma och det kändes bra, hon va lite förskyld och det är faktiskt jag också. Det är rätt störigt för när jag blir det så kliar det alltid i mina öron. Konstig känsla kan jag meddela.
Föresten har jag meddelat att jag och älsklingen har köpt ny data.....ja en macbook, hihi! Skit fin- kolla in..
Problemet är bara att jag fattar inte ett skit av hur den funkar och hur man ska göra saker på den, haha! ja jag lär väl mig snart antar jag, de säger att Mac ska vara lättare än PC om man bara har lärt sig!!
kram kram
Mamma säger:

Hej gumman, tyckte också att det var underbart att prata lite skit med dig också, sådana samtal betyder jättemycket för mig ska du veta! jag får så mysiga och bra tips och ideer av digb hela tiden...fick förresten ett så trevligt meddelande från din kompis Karolina på facebook, hon tackade så för sist.Gullig tjej. Nu ska vi snart bli hämtade av Håkan för lite kräftor coh tro det eller ej lite VIN kanske... Micke ska ut och handla en plattång åt mig det blir nog en Babyliss eller så de har dem på elgiganten. Massor av kärlek till dig och hälsa alla!!!!! Älskar dig och saknar dig oerhört gumman.

2009-10-10 @ 13:02:49


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: