Jobbar, hihi!

Hej alla underbara ni!

Just nu sitter jag pa jobb och har det valdigt lugnt sa tankte jag skulle skriva ett snabbt inlagg! Har darfor inte de ratta bokstaverna, hihi!! Hoppas ingen pa jobb laser min blogg, eller i alla fall inte mina chefer....Gor kvalls skiftet idag, pust! Har ju som ni redan vet inte skrivit pa ett tag och vet inte riktigt varfor men tror bara att jag har alldeles for mycket i huvudet for tillfallet!

Till er som inte vet det sa har vi fatt vart efterlangade lan sa nu ar det lagenhets tittande som galler, och det ar fruktansvart stressigt kan jag meddela! Sa mycket regler jag inte ar van vid! Forhoppningsvis hittar vi nagot snart! Lee och jag ar overlyckliga att vi har fatt det beviljat i alla fall och jag kan sta pa kontraktet ocksa, sa det ar ju annu battre!!

Imorgon fredag sa ska jag och min alskling over till Straddie!!!! Ni vet det dar huset som hans forldrar har hus pa!! Det ska bli underbart att fa komma ivag. Ska kanske bada i vattnet, alltsa om det ar varmt nog. Forra helgen nar vi va pa stranden va det faktiskt varmt nog att bada...hihi! Kan ni tanka er att vattnet faktiskt blir kallt har!! Tror det va 19 grader i vattnet forra helgen, det ar ju Sverige temperaturer!

En miljon kramar till er alla som tanker pa mig!




















Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: