Mamma

Pa mandag ar det en valdigt speciell dag for min mamma, hon fyller 50!!! Hoppas det inte gjorde nagot att jag avslojade aldern mamma...

Har tankt pa vad det egentligen ar som gor mig sa nere for tillfallet och jag tror att det kan bero pa att jag inte kan va dar for henne pa den dagen. Men mamma du vet att jag kommer att tanka pa dig och om du ser en fluga pa vaggen sa ar det bara jag som tittar in....

Det blir stor fest for henne pa
lordag sa for er som ska pa festen och laser detta, kan ni lova att dansa lite med henne fran mig... Kanske till en bugg lat, det vet jag att hon alskar!!! Tror liksom inte att det riktigt gar att uttrycka sig i ord hur mycket jag onskar jag kunde va hemma for bara i helgen.

Lova mig nu att det blir en brakare av en fest for min alskade mamma!! Det fortjanar hon!

Hoppas du kommer att gilla presenten jag skickat mamma!!

Alskar dig for alltid mamma, din Tess!
mamma säger:

Älksade älskade Tesselina ja jag hade kunnat ge vad som helst för att du skulle varit här också samtidigt som jag förstår att du har ditt underbara spännande liv med lee "down under", varför finns det inga billiga snabb plan, varför ska det ta så lång tid och kosta så mycket??? Jag ska dansa med dig hela kvällen för du finns i mitt hjärta hela tiden och jag kommer att tänka på den roliga festen vi hade där sist, troligtvis så kommer en och annan tår också trilla när jag tänker på dig. Micke har ordnat och fixat kan du tro jag vet egemtligen ingenting. Älskar och saknar dig, vi pratar på måndag!

2009-09-10 @ 15:23:15
sara säger:

jag har röstat på blog awards och kolla in min blogg för att se vad jag har röstat! :)



trevlig dag!

2009-09-17 @ 11:33:01
URL: http://ssaraviklund.blogg.se/


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: