pUsS pUsS

Ville bara skriva ett litet message till er där ute.

Jag älskar att vara glad och det är en underbar känsla att verkligen kunna va glad och särskilt glad för andras skull. Det är nog egentligen inte en lätt sak att alltid kunna vara glad över det andra gör och har. Men jag är så glad för att det går bra för mina vänner, så glad att jag nästan kanske visar det överdrivet mycket.

Folk som inte kan vara glada för andra borde träna på det, för om du ansåg dig vara en glad typ av människa innan så blir du ännu gladare av att göra andra glada....

LoVe
sofia säger:

Tänker på dig. Älskar dig gumman.

kram sofia

2009-10-10 @ 17:36:17
Diana säger:

Tja tess! Det har du rätt i. Nu är jag glad för din skull att du är i Australien :)! Jill tipsade mig om bloggen, vad kul! Hoppas du mår riktigt riktigt bra. Och hoppas vi kan komma å hälsa på dej igen, det var så längesen sist. Då blev det bränd kycklig och flygande jakob i brisbane.hehe. Stor kram

2009-10-26 @ 12:49:30


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: