oj oj oj

Tror ni jag har varit busy idag eller. Det visade sig att den lägenheten vi verkligen blev förälskade i redan hade fått erbjudanden och det är dold budgivning som gäller.. Vilket innebär att vi fick ge vårt högsta bud (ville ju egentligen inte ge så mycket) och så får vi se. Förhoppningsvis får vi beslut i eftermiddag. Med vår otur så får vi säkert inte den, men ska aldrig säga aldrig. Håller tummarna!!!
Jag har i princip suttit i telefon hela dagen, pratat med advokater och dylikt. Denna processen är "nerv wrecking"..
Miljoner kramar!
malin green säger:

Sitter hemma en fredag och klickar runder på datorn, vem hittar jag in till om inte till dig, Tess. Gud vilken härlig blogg med fina bilder, du ser ju ut att ha det underbart! :). Minns när du tog studenten på gården och det var stor fest, detta året var det min tur och nu är det även min tur att bli lite berest här i världen. Vem vet, jag kanske hittar min princecharming jag med! :) Sköt om dig, kraam!

2009-11-13 @ 22:16:01
URL: http://mollegreen.blogg.se/
Erikka [FOTO] säger:

Jag satt och kikade runt lite på Emelie Ohlssons blogg och hennes kärleksporträtt och fick totalt upp ögonen för er! Herregud, ni är så otroligt otroligt vackra tillsammans att man nästan blir lite avensjuk!



Lycka till med allt, ni ser gudomliga ut tillsammans!

2011-01-07 @ 04:46:16
URL: http://filletax.blogg.se/
Jacqueline säger:

Hej! Vilken fin blogg du har. Jo jag undrar om jag kan fråga dig lite om hur det är att bo i Australien? Jag har nämligen tänkt att flytta dit snart :) Ha en trevlig fredag och helg! :)

2011-03-11 @ 19:35:34
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: