stressig vardag

Ja herregud vad jag har haft och göra senaste tiden....

Sverige va underbart även fast jag saknar alla sjukt mycket nu. Man hade ju liksom nästan börjat vänja sig med att va ifrån varandra lite och så bröts den rutinen och nu är saknaden stor igen!

Samtidigt är det skönt att få va tilbaka här också. Snart ska jag iväg till flygplatsen och hämta min underbara pojkvän. Han har varit i Indonesien och surfat i all denna kaos med jordbävningar och tsunamis. Jag har varit så orolig men nu är han tills slut i alla fall på väg hem och jag är lycklig!

Ikväll blir det 30 års fest och jag är sjukt laddad. Det har ju som sagt blivit rätt så mycket fest nu när man varit hemma i Svedala så man har ju blivit van....

kram kram och saknar er alla

Puss från en lycklig själ!!
Eva säger:

Håller med dig om att man nästan vant sig vid att du är långt borta men nu är saknaden stor igen oh tårarna kommer när jag ser bilderna på dig från Mias fest. Precis som din mamma sa så känns det nästan overkligt att du varit hemma. Skönt att Lee kommer nu. Måste varit olidligt oroligt. Krama honom nu så gott från oss också!

Massor med kramar till dig med, Tess. Hoppas vi ses snart igen

2009-10-03 @ 07:45:55
Mamm säger:

Hoppas du får hem en någorlunda pigg Lee. Du ska veta att du är otroligt saknad här hemma kan inte fatta att du är därdu är... har du träffat lille Jaxon än? Du får lägga ut en bild. Saknaroch älskar dig, mamma

2009-10-03 @ 08:51:16
sofia säger:

saknar dig. skönt att du kom ned säkert. ta hand om er!

kram sofia

2009-10-03 @ 22:30:24
Micke säger:

Hej gumman

Det är väldigt tomt i huset nu när du LÄMNADE oss igen. Hoppas att du har det bra, eller lite bra i alla fall(inte så bra som här hemme) Jag fick den där tjänsten som jag nämnde för dig. Startar vid års skiftet. Jättebra. Ge lilleman (LEE) en kram och säg till honom att skicka hem dig igen. Måste väl för fan vara nån där borta han kan ta istället!!!

Puss

2009-10-06 @ 19:31:42
Jenny säger:

Hej sötis! Drömde att du kom hem i natt och att vi var ute hela natten. Jag kände mig nästan bakis när jag vaknade, haha! Saknar dig massor!

2009-10-09 @ 09:22:02
URL: http://jheny.blogg.se/
Jenny igen säger:

Nu får du allt uppdatera oss med massa text och massa bilder :)

2009-10-09 @ 09:22:34
URL: http://jheny.blogg.se/


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: