Ojsan!

Ja då har det inte blivit några inlägg i helgen, gud vad man egentligen kan kalla mig lat... Men skulle nog inte vilja hålla med om det för jag har haft en very very busy helg, hihi!!

Massa fest kan man kalla det med andra ord.

Ollie, en av Lee's bästa vänner (han va i Sverige i april och hälsade på) fyllde år så va ju tvungna att fira honom i fredags och det kan man säga att vi gjorde. Om jag har tid så lägger jag upp lite bilder senare. Jag och Lee va alltså fortfarande bakis kan man säga på söndagen och då är det inte bra!!

Hade sjukt roligt i alla fall, dansade så jag hade blåsor på fötterna och då hade jag alltså till och med ballerina skor på mig!! Startade kvällen med high heels men blev byte rätt så snabbt!


Idag är jag ledig och det är ibland skönt men har tvättat massa kläder och städat och varit i full gång så kan inte säga att jag varit ledig. Men samtidigt så gillar jag nog när jag är i gång och kan organisera saker.

Bla bla gud vad jag pratar strunt....
kram kram


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: