Saknaden som inte försvinner

Har haft en känsla i mgen sista tiden som säger att jag saknar er alla där hemma något extremt mycket. Är så glad att jag har er alla som tänker på mig och skickar mig meddelande lite då och då. Ibland är det extra svårt att sluta sakna och sluta tänka på er. Jag har verkligen varit borta i sex månader nu och det är alldeles för länge, men har bestämt mig för att jag ska försöka komma hem antingen till jul eller nästa sommar för måste få se er alla igen!

Har haft fullt upp med jobb nu på sistone, blir svårt att få tid att blogga. Försöker så gott jag kan! Har ju det här förbannade engelska testet som stressar min lilla hjärna hela tiden. Har svårt att hitta inspiration att plugga till det för jag vet att det är så svårt. Behöver nog lite Sofia som kan peppa mig lite.... eller sova middag med, hihi!

När jag och Sofia skrev vår uppsats till skolan så brukade vi ibland bara titta på varandra och säga - nej nu är det nog dax för en liten tupplur och så la vi oss på soffan och sov i en halvtimme och sen va vi fit for fight igen!!!

Nu ska jag plugga lite, för snart så ska jag till jobb. Låter ju kul! NOT!!

Kramar och pussar
Mormor säger:

Hejgumman! Du må tro jag saknar dig också. Tammy flyger idag till Stockholm för att söka jobb där. Vad tror du? Vi får väl se vad som händer. Snart ska vi fira din Mamma. Hoppas att det blir en bra fest. Jobba inte ihjäl dig coh ditt prov kommer att gå bra den här gången.

Kram

2009-09-01 @ 11:58:06
Helena säger:

Vi saknar dig också! Varje gång vi träffas så kommer du på tal på ett eller annat sätt. Vi ser så mycket fram emot den dagen du sätter dina fötter på svensk mark igen så att vi får träffa dig!

Lycka till på testet!

Pussar & Kramar

2009-09-01 @ 12:24:54
Mamma säger:

Stumpegumman lilla, ja saknaden kan vi inte styra över eller hur? Jag hade varit hos dig för länge länge sedan om omständigheterna varit annorlunda det vet du... jag är hos dig i hjärtat iaf, dig tänker jag på jag vet inte hur många gånger per dag, faktiskt tror jag att du är i mina tankar hela tiden mer eller mindre (oftast mer). 62 :- ska du ha tillbaka från sv. skattemyndigheterna... men de behåller dem till nästa deklaration, men ingen straffavgift iaf och det var ju bra. Idag var jag och mammograferade mina .......... håller nu tummarna i ca 14 dgr. Har du kollat emelies blogg, de flyttar ju till Sundsvall.

Älskar dig så mycket och saknar dig, kärlek kärlek, din mamma.

2009-09-01 @ 17:18:57
Mammma säger:

Stumpegumman, ja saknad kan man inte styra eller hur även om man vill. Du finns i mina tankar dagligen hela tiden ska du veta, vad jag än gör så poppar du upp gumman lilla, och hos dig hade jag varit för länge sedan om omständigheterna varit annorlunda det vet du! Detta är kommentar nr 2 så jag vet inte om du har sett min första men här försvann den... Älskar dig så mycket och saknar dig, mamma

2009-09-01 @ 17:31:07
mamma säger:

Hi hi jo nu ser jag bägge!!!!!!! Kram igen

2009-09-01 @ 17:32:11
Nathalie säger:

Hejsan!

Ville bara säga att jag känner igen mig..

jag brukar läsa din blogg ibland eftersom jag har precis flyttat till Australien, Melbourne (6 veckor sen) är iofs här på ett work&holiday visum. Men hemlängtanen är extra jobbig ibland. Iallafall ville mest bara säga att det är intressant att följa din blogg. Och hoppas du får en bra dag :)

Kram Nathalie

2009-09-03 @ 08:04:30
tammy säger:

idag tessan är det min födelsedag, kommer du ihåg för ett år sedan? då vi satt på crom och allt.. <3

2009-09-05 @ 00:18:52
Jenni säger:

För min del får du komme hem precis hur ofta som helst, bara så att du vet :) Love u!!

2009-09-09 @ 20:17:45


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: