Glad

Jag har jobbat hela dagen idag, alltså lördag och ska jobba i morgon också. Lee blev uttråkad av tanken på att jag skulle jobba så han har åkt till Straddie för o surfa hela helgen, kommer inte hem förrän söndag, snyft!!! Men jag har tittat på massa film och pratat med Svenskt folk, haha! Måste faktiskt meddela att jag känner mig rätt så glad för tillfället, rätt så settled som man säger häröver. Kan väl beskriva det som att jag är rätt nöjd med livet just nu, känns som om lite bolar har börjat rulla för oss.
I lördags va vi på fest, tänkte jag kan lägga upp lite bilder på det imorn för nu är klockan snart 20.00 och Tess måste gå o lägga sig för hon börjar klockan 6.00. Så, så tråkig är jag. Ja ni får säga vad ni vill.....
Ska också lägga upp lite bilder på lilla Jaxon, Lee's systers lilla bebis som är super söt.
Höres och synes.


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: