Hoppsan

Ja nu har det gått några dagar sedan jag skrev, har varit så sjukt trött att jag inte ens satt på datan... Hade tjej helg i helgen och det va super roligt, men det tar verkligen energi från en att festa festa festa, hihi! Tror att jag börjar känna av att man inte är tonåring längre, haha!

Vi va som barn igen, gick till en nattklubb efter vi varit på teater, såg en sex and the city inspirerad teater som va sjukt bra. Vi va kanske lite för berusade för att gå för vi kunde inte sluta skratta och resten av folket där inne tyckte nog att vi va lite störiga. Vi kunde i och för sig inte bry oss mindre....



Efter det blev det pizza och jag menar pizza.... hur god ser denna pizzan ut????
.

Alla ville ju ha ett foto med piraten utanför pizzerian... så Brooke fick också va med!
Ja Nerida också, hihi!


Ja fråga mig inte vad vi sysslade med här, spelade lite Didgireoo hur man nu stavar det!!!!!

Tusen kramar!


Kränkande kommentarer samt reklam kommer inte godkännas.
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: